Biuro Karier i Projektów

Biuro Karier i Projektów

mgr inż. Agnieszka Pacławska - projekty
tel. 13 46 559 42 
apaclawska@up-sanok.edu.pl
Budynek A pok. 105

mgr Tomasz Majdosz - kariera i projekty
tel. 13 46 559 42 
tmajdosz@up-sanok.edu.pl 
Budynek A pok. 105

mgr Ewa Stączek - kariera (doradca zawodowy)
tel. 13 46 559 37
estaczek@up-sanok.edu.pl 
Budynek D pok. 207


Do zadań Biura Karier i Projektów należy w szczególności:

1) stały monitoring dostępnych programów pomocowych krajowych i zagranicznych wpływających na rozwój Uczelni i działań około uczelnianych,

2) prowadzenie całości spraw związanych z postępowaniem przy ubieganiu się przez Uczelnię o finansowanie programów z funduszy Unii Europejskiej i innych środków zagranicznych, z uwzględnieniem wewnętrznych uregulowań prawnych Uczelni w tym zakresie,

3) nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami/organizacjami w zakresie wspólnej realizacji projektów finansowanych z programów pomocowych krajowych i zagranicznych,

4) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów w ramach dostępnych programów pomocowych krajowych i zagranicznych,

5) monitoring oceny wniosków o dofinansowanie projektów w ramach dostępnych programów pomocowych krajowych i zagranicznych,

6) działania we współpracy z Kwestorem albo Kanclerzem w zakresie uruchomienia projektów Uczelni, które uzyskały wsparcie – dokumentacja niezbędna do podpisania umowy, wnioski o uruchomienie konta, zaliczki, wnioski o zatrudnienie personelu, komisje, zamówienia publiczne, itp.,

7) monitoring prawidłowości realizacji projektów Uczelni finansowanych ze środków pomocowych (merytorycznej i finansowej),

8) tworzenie sprawozdań z realizacji działań finansowych w ramach programów pomocowych dla upoważnionych jednostek, w tym dla potrzeb ministerstwa właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki,

9) umieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej we współpracy z Działem Organizacyjnym.

10) opracowanie i prowadzenie różnorodnych form aktywnego poszukiwania ofert pracy dla studentów i absolwentów Uczelni;

11) opracowanie i przeprowadzanie ankiet wśród studentów i absolwentów w zakresie ich predyspozycji zawodowych;

12) gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie informacji o rynku pracy i możliwościach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (kursach zawodowych, szkoleniach, stypendiach, stażach i praktykach zawodowych itp.);

13) nawiązanie i prowadzenie współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie oraz z powiatowymi urzędami pracy i z biurami pośrednictwa pracy;

14) współpraca z pracodawcami w pozyskiwaniu kandydatów na wolne miejsca pracy oraz staże zawodowe;

15) wykonywanie innych zadań zleconych przez Rektora lub Prorektora oraz zadań wynikających z aktów wewnętrznych Uczelni i niniejszego regulaminu. 

Aktualności / Oferty / Ogłoszenia

Studencka Akademia Biznesu 2024

Rozpoczyna się nabór do czwartej edycji Studenckiej Akademii Biznesu - cyklu szkoleń dla studentów i doktorantów z obszaru całej Polski, który ma za zadanie wyposażyć osoby wkraczające na rynek pracy w kompetencje prawno-menedżerskie. Realizatorem programu, współfinansowanego ze środków Ministra Nauki, jest Instytut Debaty Publicznej. Szczegóły na stronie SAB2024.pl oraz w poniższych plikach.

Adrian to geniusz

Akademia PARP

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) serdecznie zaprasza studentów do skorzystania z portalu e-learningowego pod nazwą „Akademia PARP”. Portal jest udostępniony na stronie internetowej agencji w zakładce „Strefa wiedzy / Kursy online”, a także pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online .

Obecnie oferta Akademii obejmuje 70 kursów dzięki, którym można poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z takich obszarów jak finanse, prawo, zarządzanie, marketing i kompetencje osobiste.
Kursy są adresowane przede wszystkim do osób prowadzących i planujących rozpocząć działalność gospodarczą, ale korzystać z nich mogą bezpłatnie wszyscy zainteresowani, w tym także studenci i pracownicy naukowi.
Na platformie Akademii PARP zarejestrowało się już ponad 260 tysięcy użytkowników, którzy uzyskali przeszło 228 tysięcy certyfikatów potwierdzających ukończenie kursów.

Pliki do pobrania

Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku

ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok

tel.: +48 13 46 55 950 
rektorat@up-sanok.edu.pl 
NIP  687-17-40-766

bip.png